Slimme prijzen voor agrarische producten

Klantenservice

Ons team staat altijd klaar om u te helpen.

Veelgestelde vragen

Bestellen en Betalen

Een bestelling plaatsen is eenvoudig.

Stap 1: Ga naar het artikel van uw keuze.
Stap 2: Klik op de groene knop ‘In winkelwagen’. Het gewenste artikel is toegevoegd aan de winkelwagen. Let op! De artikelen in de winkelwagen zijn niet voor u gereserveerd.
Stap 3: Klik op de winkelwagen om de inhoud van de winkelwagen te bekijken.
Stap 4: Kies voor ‘Afrekenen’ om een bestelling te plaatsen.
Stap 5: Vul uw gegevens in.
Stap 6: Selecteer de gewenste betaalmethode.
Stap 7: Klik, nadat u akkoord bent gegaan met de algemene voorwaarden, op de groene knop ‘Bestelling plaatsen’.

Na het volgen van bovenstaande stappen is de bestelling geplaatst. De bestelbevestiging en factuur worden naar het opgegeven e-mailadres verzonden (controleer eventueel ook uw spam-box).

Nee, wanneer een bestelling is afgerond is het niet meer mogelijk een artikel toe te voegen aan de bestelling. Voor het toe te voegen artikel kan een nieuwe bestelling worden geplaatst.

Bij een succesvolle bestelling ontvangt u binnen 10 minuten een e-mail met een bestelbevestiging en factuur. Mocht dit niet het geval zijn, dan adviseren wij uw spam-box te controleren.

Een waardebon code kan worden ingevuld tijdens het afrekenproces. Vul de kortingscode in en klik op de groene knop ‘Waardebon toepassen’. De kortingscode wordt automatisch toegepast op de producten in de winkelwagen.

U kunt uw bestelling bij AgriVos op verschillende manieren afrekenen. AgriVos maakt gebruik van paymentprovider Mollie. Hierdoor kunnen wij diverse betaalmethoden aanbieden en wordt uw betaling altijd veilig afgehandeld. Onderstaand een overzicht van de beschikbare betaalmethoden:
iDEAL
Overboeking IBAN
Bancontact
SOFORT
Belfius Direct Net
KBC/CBC Betaalknop
Giropay
EPS
Przelewy24
PayPal
Creditcard
Apple Pay
Klarna ‘Betaal later’

Voor meer informatie over de diverse betaalmethoden verwijzen wij u naar de pagina ‘Betaalmethoden’.

Indien u bij een overboeking niet de juiste referentie uit de e-mail van onze betalingsprovider Mollie heeft vermeld, wordt het bedrag automatisch teruggestort door Stichting Mollie Payments.

Wanneer de betalingstermijn nog niet is verstreken, kunt u het bedrag opnieuw overmaken aan de hand van de gegevens uit de e-mail van onze betalingsprovider Mollie.

Wanneer de betalingstermijn is verstreken, kunt u een nieuwe bestelling plaatsen. U ontvangt dan van onze betalingsprovider Mollie per e-mail een nieuwe betaalinstructie met betaalreferentie.

Veelgestelde vragen

Levering en Verzending

Wij proberen uw bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Veel producten hebben wij op voorraad en kunnen dezelfde of de volgende dag worden verzonden. De getoonde verzendindicatie op de website is gebaseerd op onze voorraad en de voorraad van onze leveranciers.

Mocht het toch langer duren voordat een artikel geleverd kan worden, dan wordt u hierover per e-mail geïnformeerd.

Plaatst u een order met meerdere producten waarvan één of meerdere artikelen een langere levertijd heeft, dan wordt uw bestelling verzonden zodra deze compleet is.

Wanneer uw bestelling klaar is voor verzending, ontvangt u automatisch een verzendbevestiging per e-mail met de Track & Trace code.

Het verzendtarief binnen Nederland voor een pakket tot 30 kg bedraagt € 5,75 excl. BTW.

Bij een orderbedrag boven de € 250,- verzenden wij tot 30 kg GRATIS binnen Nederland.

Voor de verzendkosten buiten Nederland verwijzen wij u naar de pagina ‘Verzendkosten’.

Wij verzenden online bestellingen naar bijna elk land in Europa: België, Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Kroatië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Malta, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië en Zweden.

Wanneer uw bedrijf is gevestigd in het buitenland en u beschikt over een geldig BTW-nummer, kunt u een bestelling plaatsen met 0% BTW. Tijdens het afrekenproces kunt u uw BTW nummer invullen. Bij de bestelling wordt het intracommunautaire btw-identificatienummer automatisch gecontroleerd bij de VIES European Control Service. (https://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/#/vat-validation). Na validatie kleurt het veld met het BTW-nummer groen en wordt automatisch 0% BTW berekend. Mocht uw BTW-nummer niet geldig zijn, dan kleurt het veld rood.

Het omruilen van een artikel is helaas niet mogelijk. U kunt voor het gewenste product een nieuwe bestelling plaatsen en het andere artikel aan ons retourneren.

Wij vinden het erg vervelend dat u een beschadigd product hebt ontvangen.

Voor een passende oplossing ontvangen wij graag de volgende foto’s:

  1. Foto van de buitenkant van de (beschadigde) verzenddoos.
  2. Foto van de binnenverpakking inclusief verpakkingsmateriaal.
  3. Foto van het pakketlabel.
  4. Foto van de geopende verzenddoos van bovenaf. De gehele inhoud van de binnenverpakking moet duidelijk zichtbaar zijn.
  5. Foto van het beschadigde product.

De foto’s kunnen worden verzonden naar het e-mailadres customerservice@agrivos.nl. Vermeld hierbij tevens uw naam en ordernummer.

Veelgestelde vragen

Mijn Account

Stap 1: Ga naar Mijn account

Stap 2: Vul uw e-mailadres en een wachtwoord in.

Stap 3: Klik op de groene knop ‘Registeren’.

Na registratie ontvangt u een e-mail dat uw account is aangemaakt.

Stap 1: Ga naar Mijn account

Stap 2: Klik op ‘Wachtwoord vergeten’.

Stap 3: Vul uw e-mailadres in en klik op ‘Reset wachtwoord’.

Stap 4: U ontvangt een e-mail met link om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.

Wanneer u bent ingelogd kunt u via “Accountgegevens” uw gegevens bewerken.

Wanneer u bent ingelogd kunt u via “Bestellingen” alle bestellingen terugvinden.

Wanneer u bent ingelogd kunt u via “Bestellingen” alle facturen van de geplaatste bestellingen terugvinden.

Veelgestelde vragen

Retourneren

U kunt artikelen binnen 14 dagen na ontvangst retourneren, mits de artikelen nog in originele staat zijn: onbeschadigd, ongebruikt en in de originele verpakking.

Retourneren kan uitsluitend na het maken van een retourmelding. De retourkosten zijn voor rekening van de klant. Mocht de retourzending niet aan de retourvoorwaarden voldoen, dan is het mogelijk dat een lager bedrag dan de aankoopwaarde wordt gecrediteerd.
Voor meer informatie verwijzen wij u naar Artikel 6 ‘Herroepingsrecht’ en Artikel 10 ‘Uitsluiting herroepingsrecht’ van onze Algemene Voorwaarden.

Retourneren kan uitsluitend na het maken van een retourmelding. U ontvangt na de retourmelding een e-mail met pakketlabel en verdere instructies over de retourzending.

Na ontvangst van uw retour wordt deze door ons beoordeeld en gecontroleerd. Wordt uw retour niet akkoord bevonden, dan nemen wij contact met u op. Bij acceptatie van de retourzending wordt het bedrag binnen 14 dagen na ontvangst van uw pakket teruggestort naar de rekening waarmee betaald is. U ontvangt hiervan een e-mail ter bevestiging.

De meest gestelde vragen hebben wij reeds voor u beantwoord. Kunt u het antwoord op uw vraag niet vinden op de pagina met Veelgestelde vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice via onderstaande opties:

E-mail: customerservice@agrivos.nl
Whatsapp bericht: +31 (0) 651 90 93 91

Contactformulier:

Verzending door Europa

Snelle en betrouwbare levering

Klantbeoordeling 4.8 / 5

347 reviews ★★★★★

EU intracommunautaire levering 0% BTW

100% Veilig afrekenen

iDEAL / Bancontact / Creditcard

error: Our information and content are copyright protected, kind regards Team AgriVos